لوووووووووووووووووووووووووووووووووووونگیها
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 285
:: بازدید ماه : 3218
:: بازدید سال : 21626
:: بازدید کلی : 224910
تبلیغات
<-Text3->

لوووووووووووووووووووووووووووووووووووونگیها

















کاریکاتور مسی و رونالدو

http://www.axgig.com/images/66996061541886624322.jpg

کاریکاتور علی دایی

http://www.axgig.com/images/35790636574312277106.jpg

 

 

 

* یادی از دربی ۶۹ – گل فرهاد مجیدی به لنگیا / آی بدو آی بدو

اصلا نیاز به یادآوری نیست. چون استقلال ۴ سالی بود که پرسپولیس را نبرده بود! بازی در وقت های تلف شده بود و به نظر می رسید سریال مساوی ها ادامه دارد.

تا اینکه جباری در یک لحظه، پاس طلایی خودش را رو کرد و مجیدی با فرار از شیث رضایی، استقلال را به پیروزی رساند!
سال هشتاد و نه، تو دربی شصت و نه / شیث رضایی دنبالِ فرهاد بدو، آی بدو، آی بدو

* مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال علت بهترین رتبه لنگیا رتبه۴۴۶ در جهان را شرح داد

*فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های رویانیان و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
محمد سررشته‌داری،‌مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای رویانیان حرف‌هایی به جز این انتظار نمی‌رود! به هر حال ایشان فوتبالی نبودند و اصلا عجیب نیست که فرمول و لگاریتم امتیازدهی در رنکینگ فیفا را هم زیر سوال ببرند.
وی ادامه داد: صعود و سقوط تیم‌ها در رنکینگ تابع فرمول مشخصی است که بستگی به تعداد بازی‌ها و پیروزی‌های یک تیم دارد.

*استقلال در سه سال اخیر حضوری مداوم در لیگ قهرمانان آسیا داشته که از همین حیث تعداد بازی‌ها و بردهایش هم مشخص است. اصولا فکر می‌کنیم که یکی از دلایل ۴۴۶ شدن پرسپولیس همین تفکرات دوستان پرسپولیسی و در واقع، ندانستن‌های‌شان است. ما انتظار داشتیم رکوردی را که استقلال به عنوان اولین تیم ایرانی در رنکینگ باشگاه‌های جهان شکسته و در بهترین رتبه تاریخی باشگاه‌های ایرانی ایستاده توأم با تبریک دیگر باشگاه‌های داخلی باشد.

*تفاوت مدیریت استقلال و پرسپولیس در همین موارد است. وقتی علی دایی آقای گل جهان شد فتح‌الله‌‌زاده به وی تبریک گفت و البته اظهار داشت که به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند. همان ساز و کاری که علی دایی را آقای گل جهان کرده الان استقلال را به رتبه ۸۵جهان رسانده منتهی حسادت آنقدر جلوی چشم دوستان را گرفته که حتی نمی‌توانند به عنوان یک ایرانی خوشحال شوند یا تبریک بگویند. در این بین فقط کم مانده بود که دوستان پرسپولیسی برای توجیه عدم موفقیت‌ها و شکست‌های‌شان در تمام جام‌ها، فیفا را زیر سوال ببرند که خدا را شکر این کار را هم کردند! البته این اتفاق موجب می‌شود تا بقیه زیر سوال بردن‌های‌شان نیز بی‌ارزش شود.

*مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال همچنین درخصوص اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه این موضوع تبدیل به عادت شده که به هنگام باخت‌ها خصوصا برای تیم پرسپولیس که طی چهار سال گذشته شرایط بدی را تجربه کرده است کج بودن زمین تبدیل به بزرگترین بهانه شود.

*یک برد تصادفی، دو برد تصادفی، یک قهرمانی تصادفی، یک یا دو صعود آسیایی تصادفی، مگر می‌شود استقلال بازی‌های خود را در ایران و آسیا با موفقیت پشت‌سر بگذارد اما همیشه در مظان اتهام واقع شود؟ این اتهامات تاریخ مصرف داشت که بعد از رنکینگ فیفا و همین‌طور بازی‌‌های بین‌المللی استقلال در سطح قاره رنگ باخت.

به نظرم لنگیا به جای این بهانه‌جویی‌ها در طی چهار سال گذشته می‌بایست معایب خود را می‌شناخته و حل می‌کرده نه اینکه چهار سال ببازند و مدام بهانه جور کنند.

*سررشته‌داری در پایان تصریح کرد: ادله‌ای که در مورد مسائل داوری آورده‌اند کاملا غلط است و حالا دیگر حتی خواجه‌حافظ شیرازی هم می‌داند که اینها بهانه‌های دوستان برای شکست‌های‌شان است. در خصوص مسئله دوپینگ هم که پاک بودن بازیکنان استقلال به اثبات رسید. باید بگوییم که اگر برحقیقت داشتن این مسئله یقین داشتید چه طور اقدام به جذب یکی از آن بازیکنان مدنظر کردید که در حال حاضر در تیم شما توپ می‌زند!؟

*کاش اندکی بیشتر به آمار رجوع کنیم نه اینکه آنچه خود می‌پنداریم را دلیل بدانیم و در موردش حرف بزنیم آمار اشتباهات داوری همین امسال هم دوباره به سود پرسپولیس بوده است.

اما اینجا در استقلال کسی به این مسائل توجهی نمی‌کند*.

 عرب :استقلال ۱۱خلعتلنگی (خلعتبری) و قلعه‌نویی دارد*

*امیر عرب معاون باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست آبی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: حقیقت این است که عادت کرده بودیم برنده باشیم و نمی‌شود مدام جام قهرمانی و پیروزی از آن استقلال باشد. آنقدر برده بودیم که همه چیز یکنواخت شده بود ولی به قول برخی ها این باخت تشری برای آغاز یک پیروزی است و من اعتقاد دارم این شکست مقدمه برد ما مقابل پرسپولیس بود.

*وی افزود: این تیم با این بضاعت و با این با همه مشکلاتی که دارد، سال گذشته قهرمان لیگ شده و البته در این نباید از زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی فتح‌الله‌زاده چشم‌پوشی کرد. در دیدار مقابل استقلال خوزستان کمی هم بدشانس بودیم، مثلا تیموریان از شرایط بازی دور بود و بیک‌زاده با آن مشکل مواجه شد. ضمن آنکه استقلال خوزستان میداودی و مبعلی را در بهترین شرایط انگیزشی داشت ولی با همه این اتفاقات به بازی روز جمعه خوشبین هستم.

*معاون استقلال در خصوص حضور خلعتبری در پرسپولیس گفت: او از بزرگان فوتبال ایران است اما استقلال هم ۱۱ خلعتبری دارد و امثال مجیدی، منتظری و رحمتی خودشان یک تیم هستند. مطمئن باشید نه تنها ما از حریف نمی‌ترسیم بلکه از راس هرم همه جوره سرتر از پرسپولیس سرتر هستیم. تنها برگ برنده پرسپولیس مربی آن تیم است ولی ما هم امیر قلعه‌نویی که پرافتخار ترین مربی ایران و آسیا است را در کنار ۱۱ بازیکن که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند در اختیار داریم.

*عرب در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: با توجه به اینکه عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های باستانی هستم بارها تذکر دادم که دربی با روحیه پهلوانی برگزار شود و این موضوع قطعا توسط باشگاه استقلال در بازی جمعه رعایت خواهد شد. شما دیدید که نکونام فصل گذشته عکس مهدوی‌کیا را روی پیراهنش حک کرد و با توصیه قلعه‌نویی کوچکترین توهینی در بازی با سپاهان به جباری و دیگر عوامل این تیم نشد. امیدوارم این بازی نیز تماشاگران رعایت حال تیم‌ها را کرده و به هیچ کدام از بازیکنان و کادر فنی حریف توهینی نکنند. به امید خدا این دربی جمعه مساوی ندارد و بدون شک برنده بازی استقلال خواهد بود.

*غلامحسین مظلومی : مردم داربی مساوی را دوست ندارند

*پیشکسوت استقلال این روزها در بستر بیماری‌ به سر می‌برد و از ابراز لطف علاقمندان فوتبال به خودش خوشحال است. او اعتقاد دارد با دعای علاقمندانش سرپاست. او همچنین از شش گل‌زده در داربی تهران می‌گوید و اعتقاد دارد که به اشتباه آمار گلزنی او را پنج گل اعلام می‌کنند.

*غلامحسین مظلومی از روند سلامتیش گفت و با ابراز امیدواری از به نمایش درآمدن یک داربی جذاب در روز جمعه، از استقلال این فصل رقابت‌های لیگ برتر تمجید کرد.

متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید.

آقای مظلومی! شما یک عمل سنگین را پشت سر گذاشتید. الان از لحاظ سلامتی در چه وضعیتی قرار دارید؟*

فعلا در خانه بستری‌ام تا شرایط دوباره‌ای ایجاد شود و بتوانم به کلینیک بروم، چون پزشک معالج گفته که باید دو هفته‌ استراحت کنم. عملم هم خوب بود. این عمل هشت ساعت طول کشید و دو روز بعدش هم در ICU بستری شدم. مثل این که نظر پزشکان مساعد بود.

افراد زیادی هم به عیادت‌تان به بیمارستان آمدند.*

*واقعا از همه آنهایی که در بیمارستان و چه در خانه به عیادتم آمدند، تشکر می‌کنم. حتی گاهی وقت‌ها بیهوش بودم و شاید با آنها حرف نمی‌زدم اما بعد از رفتن‌شان متوجه می‌شدم که چه کسانی آمده‌اند. وقتی می‌گفتند که فلانی به عیادتم آمده بود باورم نمی شد، چون به دلیل درد زیاد و تزریق مرفین سطح هوشیاری پایینی داشتم.

می‌خواهید نام آنهایی که به عیادت‌تان آمده بودند را ببرید؟*

*چرا که نه! زمانی که در بیمارستان بستری بودم، از سردار احمدی‌مقدم و رادان گرفته تا افشارزاده و کفاشیان آمدند. دوستان، فامیل و آشنایان هم مرا زیاد مورد لطف قرار دادند. آقایان عزیز محمدی و علیپور، زحمت کشیده‌اند. همچنین از سراسر دنیا با من تماس می‌گرفتند. از آمریکا، انگلیس و هلند پیگیر حالم بودند. از دوبی هم چند گوسفند برایم سلامتی‌ام نذر کرده‌اند. واقعا فکر نمی کردم که مردم این قدر من را دوست داشته باشند. دعای آنها باعث شد که من امروز سرپا باشم.*

*در کنار کمک‌های معنوی آیا کمک مادی هم به شما شد؟

*آقای فتح‌الله‌زاده آمد و کمک ناچیزی کرد که من تشکر می‌کنم. همچنین آقای قلعه‌نویی تشریف آوردند. حسین فرکی به همراه سرپرست کل تیمش و علی دوستی مهر با تیم کامل نوجوانان به عیادتم آمدند که واقعا جای تشکر دارد. به هر حال پیشکسوتان مشکلات مالی زیادی دارند. آنها در خانه‌شان بیکار نشسته‌اند، در حالی که روزی برای کشورشان افتخار کسب کرده‌اند. فکر می‌کنم صندوقی که قرار بود برای پیشکسوتان در نظر گرفته شود را راه‌ا‌ندازی کنند بسیاری از مشکلات پیشکسوتان حل خواهد شد. بخشی از قرارداد بازیکنان و مربیان می‌توان به این صندوق اختصاص داد، چون همین پیشکسوتان روزگاری استاد همین مربیان بودند اما الان خانه نشین شده‌اند و شاگردشان کار می‌کنند، ولی همین شاگرد می‌تواند با قراردادهای کلانی که می‌بنند دست مربی‌اش را بگیرد. فکر نکند که مال دنیا برایش می‌ماند. همه ما هر چه که داریم را باید روزی تحویل دهیم و برویم. هر آمدنی رفتنی هم دارد. قدر پیشکسوتان را در مملکتمان نمی دانند. کسی که در این فوتبال مو سپید کرده وقتی به ورزشگاه می‌رود باید جایگاه خاصی برایش گرفته شده باشد. البته این موضوع تنها به فوتبال مربوط نیست در همه رشته‌ها احترام حرمت پیشکسوت واجب است. روزی می‌رسد که همین بازیکنانی که امروز قهرمان مردمند در رده پیشکسوتی قرار می‌گیرند و آن روز باید از همه لحاظ تامین شوند. *ولی خوشبختانه ورزشکاران فعلی از لحاظ مالی تامین هستند. با این وجود قشر ما هشت‌شان گرو نه‌شان است. نگاه‌ هم اصلا به مادیات نیست، من از جنبه معنوی بحث می‌کنم. آقایان به قشر پیشکسوت بی‌توجه نشوند.

به نظر می‌رسد همچنان دل پری از اطرافیانتان دارید.*

*من این صحبت‌ها را برای خودم نمی گویم. بسیاری از قهرمانانی که امروز در خانه شان نشسته‌اند مشکلات مالی شدیدی دارند. من که دیگر چیزی از زندگی خودم نمی‌خواهم. چهار پسر تحصیلکرده در محله‌ای مثل نظام آباد تربیت کرده‌ام و الان روی پای خودم هستم . هیچ کسی هم کمک نکرده است. غلامحسین مظلومی یکی از بزرگان فوتبال بوده و افتخاراتش هیچ گاه از دیده مردم پنهان نخواهد ماند. دکتر سروش که مرا مورد عمل جراحی قرار داده به من گفت می‌خواهم تو را جراحی کنم تا دلت شاد شود، چون زمانی که بازی می کردی آنقدر گل زده‌ای که دل مردم شاد شده است. حالا من می‌خواهم جبران کنم. همین طور هم شد و او واقعا یکی از بهترین جراحی‌هایش را انجام داد. واقعا جا دارد اینجا از دکتر سروش تشکر کنم. او با جراحی که روی معده‌ام انجام داد من را به زندگی باز گرداند. همچنین می‌خواهم از خانواده‌ام تشکر ویژه کنم. امید، امیر، آرش، اشکان و همسرم در این مدت همیشه در کنارم بوده‌اند. برادر و خواهرم لحظه‌ای من را تنها نگذاشتند. البته من نمی خواستم کسی متوجه بیماری‌ام شود.

چرا این تصمیم را گرفتید؟*

*می خواستم درمانم کاملا بی‌سر و صدا باشد تا به کسی زحمتی ندهم. من قبل از نوروز عارضه گوارشی داشتم. روزی مهدی کشاورز به دیدنم آمد و بعد از دیدن حالم به همه اطلاع داد. از همان موقع تماس‌های مکرر دوستان آغاز شد. تمام دوستان بعد از این که مطلع شدند انرژی مثبت دادند. به هر حال من هم برای این فوتبال زحمت کشیده‌ام، ولی انتظاری ندارم چون خودشان هم گرفتارند. همچنین از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در انعکاس حال و اوضاع‌ام سنگ تمام گذاشتند.

در مدت بستری بودنتان پیگیر نتایج فوتبال هم بوده‌اید؟*

نتایج که هیچ. من تمام بازی‌ها را هم از تلویزیون نگاه می‌کنم، ولی فرزندانم می‌گویند که فقط نتایج را ببینی بهتر است، چون هیجان برایم خوب نیست، اما تلویزیون روبرویم است و من بازی‌های اروپایی را هم نگاه می‌کنم. آنقدر نگاه می‌کنم تا خسته شوم و خوابم ببرد. چون به خاطر درد نمی‌توانم بخوابم.

استقلال را امسال چطور می‌بینید؟*

*فتح‌الله‌زاده تمام ابزارهای لازم را برای موفقیت استقلال در اختیار قلعه‌نویی و کادر فنی قرار داده است. ما بازی با استقلال خوزستان را باختیم، ولی در همین دیدار بچه‌ها نشان دادند که قابلیت بهتر شدن را دارند ولی گرمای اهواز اجازه پیروزی به آنها را نداد. استقلال با مهره‌های ارزشمندی که دارد بدون شک می‌تواند قهرمانی را تکرار کند.

*غلامحسین مظلومی رکوردار گلزنی در داربی هم هست. شما با پنج گل این عنوان را همچنان در اختیار دارید. درباره بازی جمعه هم صحبت می‌کنید؟

*ابتدا این را بگویم که من شش گل به پرسپولیس زده‌ام، ولی یک گلم را از لحاظ قانونی حساب نکرده‌اند، چون در آن بازی پرسپولیس زمین را ترک کرد و گلم ثبت نشد، ولی فکر می‌کنم این گل در تاریخ ثبت شده است. به هر حال داربی هم فشارهای روحی و روانی خاص خودش را دارد. هر دو تیم نباید خودشان را از قبل بازنده بدانند. استقلال و پرسپولیس باید هدفمند بازی کنند تا گرفتار نتیجه‌ تلخ این بازی حساس نشوند. بازیکنان هر دو تیم باید شخصیت واقعی خودشان را در تیم بدانند و در خدمت تیم باشند. آنها نباید در فراز و نشیب‌های بازی اخلاق را ببازند، چون میلیون‌ها بیننده پای تلویزیون بوده، ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم هستند و دنیا این بازی را تماشا می‌کند. هر دو تیم باید افکار منفی و برداشت غیرمنطقی در زمین را دور کنند و به بازی جوانمردانه بپردازند، آنها باید بدانند این که نقطه ضعفی از خودشان نشان دهند در خدمت تیم باشند و در جنگ‌های تن به تن برخورد غیر ورزشی نداشته باشند تا خدای نکرده تنشی بین هواداران ایجاد نشود. با این وجود معتقدم استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر هر وقت که با هم بازی کرده‌اند خیلی جذاب از آب در نیامده است. زمان ما این طور نبود. حتما باید یک تیم برنده می‌شد و مردم مساوی را دوست نداشتند. یکی از راه‌هایی که دو تیم می‌توانند به گل برسند سازگاری سبک بازی بازیکنان است. آنها باید دل هواداران خود را با زدن گل شاد کنند نه این که در منطقه دفاعی خود جمع شده و با ارائه بازی کسل کننده به فکر ضد حمله باشند. اگر شما گل بخوری می توانی گل هم بزنی نه این که فقط به فکر بازی سرد و بی‌روح باشی.

قطعا در ۹ سالی که در استقلال یا تاج سابق بازی کردید خاطرات زیادی دارید. می‌خواهم یکی از این خاطرات را برایمان تعریف کنید.

*خاطرات که به قول شما زیاد است اما شیرین‌ترین خاطره من دور هم جمع شدن‌های قبل از بازی است. شاید باورتان نشود ما قبل از بازی، به هیچ اردوی نمی رفتیم، فقط به زیارت شاه عبدالعظیم می‌رفتیم. دعا می‌کردیم که برنده شویم. وقتی که به زیارت می‌رفتیم، می‌دیدم که بازیکنان و طرفداران پرسپولیس آن طرف در حال دعا کردن هستند. آن موقع دوستی‌ها هم زیاد بود، ما شب قبل از بازی با پرسپولیسی‌ها دور یک سفره غذا می خوردیم. البته الان دیگر این کار معنایی ندارد، چون می‌گویند فوتبال حرفه‌ای شده است. اما آیا فوتبال ما کاملا حرفه‌ای است؟ ما فقط پول حرفه‌ای می‌دهیم کشورهای صاحب نام آسیا مثل کره و ژاپن با استخدام مربیان و بازیکنان خارجی فوتبالشان را زیر چتر حمایتی شرکت‌های بزرگ قرار می‌دهند. آنها تحول بزرگی در باشگاه‌های‌شان ایجاد کرده‌اند. مثلا ریوالدو به لیگ ازبکستان رفت اما ما هم چنان بازیکنان از رده خارج را جذب می‌کنیم یا مثلا در شرق آسیا زیکو به عنوان سرمربی ژاپن انتخاب می‌شود اما در فوتبالمان یک مربی می‌آید و نتیجه‌ ای نمی گیرد ، اما پنج سال بعد همان مربی را دوباره به ایران دعوت می‌کنند. نمی‌دانم که چه دست‌هایی در کار است، اما این اتفاقات به نفع باشگاه‌ها نیست. فوتبال ما باید به دنبال مربی صاحب نام خارجی برود. اگر واقعا به دنبال کار زیرساختی هستیم باید قرارداد پنج ساله با مربیان ببندیم و به آنها زمان دهیم. شما جوان‌ها یادتان نمی‌آید، مربی مثل رایکوف به ایران آمد و فارسی را بهتر از من صحبت می‌کرد. او ۱۰ سال در خدمت استقلال و تیم ملی ایران بود. بازیکنی مثل حسن روشن و مرحوم ناصر حجازی با او به اوج رسیدند. رایکوف ،‌ مربی بود که استعدادیابی می‌کرد و بازیکنان را به خوبی می‌شناخت.

شما به جذب مربیان سرشناس در باشگاه‌ها اشاره کردید، اما فوتبال ملی ما در راسش مربی را در اختیار دارد که روی نیمکت‌ باشگاه‌های بزرگ دنیا نشسته است، ولی در ایران نمی‌تواند یک اردو برای تیمش برگزار کند.

دقیقا همین طور است. کی‌روش با تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید و منچستر یونایتد کار کرده و رونالدو یکی از پدیده‌هایی بوده که به فوتبال معرفی کرده است، اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان از نظر مالی تیم ملی را تقویت نمی‌کنند. ایران برای جام جهانی باید اردوهای دراز مدت را برگزار کند. ما باید به برنامه‌های کارلوس کی‌روش احترام بگذاریم. تمام مشکلاتی هم که به وجود آمده به خاطر بی‌پولی است . در چنین شرایطی باید هم دست به دست هم دهیم تا در جام جهانی کیسه گل نشویم. تیم ملی ایران الان جزو ۳۲ تیم برتر دنیا شناخته شده است. ما ابتدا باید ببینیم با چه تیم‌هایی در جام جهانی قرار است بازی کنیم، پس سراغ تیم‌های بزرگ جهان برویم. تیم ملی می‌تواند خودش را در این بازی‌ها محک بزند. مهم نیست مقابل تیم‌های بزرگ چند گل می‌خوریم. یادتان هست که در امارات، سه گل از برزیل دریافت کردیم. پس فاصله ما با برزیل سه گل است. اگر بازی‌های تدارکاتی زیاد باشد، فاصله مان با تیم‌های دنیا را می‌فهمیم. مثل بازی مالدیو که در بازی اول ۱۷ گل زدیم. در بازی دوم ۱۰ گل و بازی آخر سه گل شد من می‌خواهم کمی به گذشته برگردم. در گذشته باشگاه در خدمت تیم ملی بود، اما الان برعکس شده است. هم باید برای تیم ملی تلاش کنند تا از حیثیت فوتبال ملی دفاع شود. به هر حال باشگاه هم سرمایه‌گذاری کرده و به فکر منافع خودش است اما همه باید در خدمت تیم ملی باشند


عکس های جدید ضد لونگی مربوط به دربی 77

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : عباس
تاریخ : چهار شنبه 25 دی 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید