دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 88
:: بازدید هفته : 822
:: بازدید ماه : 7225
:: بازدید سال : 18207
:: بازدید کلی : 221491
تبلیغات
<-Text3->

»» دانلودبازی محبوب گربه سخنگو – Talking Tom Cat 2 4.0.1

 دانلود بازی گربه سخن گو اندروید

بازی های اندروید

 

نوشته کده رودخانه منتشرکرد:دانلودبازی محبوب گربه سخنگو:آیا به سری بازی های گربه ی سخنگو در دستگاه های آندروید علاقمند هستید؟ پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه از بازی Talking Tom Cat 2 را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی اصلی صحبت با گربه سخنگوی تام بازگشته است ! پیشرفته تر و سرگرم کننده تر از قبل ! این بازی به عنوان بازی شماره ۱ در گوگل پلی استور با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود یک رکورد تاریخی را به ثبت رسانده است. با تام صحبت کنید تا او جمله ی گفته شده ی شما را با صدای جالب و خنده دار خود برایتا تکرار کند ! می توانید با تام بازی کنید ، با زدن ضربه به او می توانید او را بترسانید و از واکنش های جالب اون لذت ببرید ! با لباس ها و ابزارهای در دسترس می توانید تام را سفارشی سازی کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید. می توانید در حین صحبت و بازی با تام ، از اون به صورت همزمان ویدیو تهیه کرده و آنان را به صورت مستقیم با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تام در نسخه جدید این بازی از کوچه های قدیمی به یک آپارتمان لوکس و جدید آمده است ! در نسخه دوم بازی تام سخنگو شاهد عملگرهای بیشتری هستیم که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 513
موضوعات مرتبط: , مطالب برتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : عباس
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393
نظرات
»» دانلود بازی گربه سخنگو خانگی Talking Ginger

 دانلود بازی گربه سخنگو اندروید

بهترین بازی اندروید

نوشته کده رودخانه منتشرکرد:دانلود بازی گربه سخنگو خانگی: آیا می خواهید با دانلود بازی سرگرم کننده گربه سخنگو تجربه گربه داری خانگی را در اندروید تجربه کنید و لذت ببرید؟این بازی را دانلود کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

Talking Ginger توانایی نگه داری یک گربه خانگی و انجام بعضی از کار های آن را دارید؟ در این بازی شما باید یک گربه ملوس خانگی را نگه داری کنید و به انجام برخی از کار های مانند مسواک زدن بپردازید .علاوه بر این شما باید تمام کارهایی که برای نگه داری یک گربه خانگی نیاز دارید را باید انجام دهید.این بازی از گرافیک بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و امکانات کنترلی جالبی در ان تعبیه شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : عباس
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393
نظرات
»» دانلود بازی محبوب نابودسازی مورچه ها Ant Smasher

بازی های اندروید رایگان

نوشته کده رودخانه:دانلود بازی محبوب نابودسازی مورچه ها : ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و مهیج نابود سازی مورچه ها مدت ها سرگرم شوید و کورس امتیاز با دوستان خودتان بذارید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با یکی از پر طرفدارترین بازی های تاریخ آندروید آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

۶۵ میلیون دانلود از مارکت آندروید برای Ant Smasher یک افتخار بزرگ به حساب می آید ! در این بازی محبوب و پر طرفدار ، بایست مورچه هایی که بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند را با انگشتان خود نابود کنید ! یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان ! سرعت خود را در کشتن مورچه ها افزایش دهید ، مهم نیست شخص بازی کننده دختر یا پسر باشد ، رقابت جالبی شکل خواهد گرفت ، مراقب باشید ! تنها مورچه ها نیستند ! نباید زنبورهای عسل را لمس کنید ، این بازی محبوب مناسب برای تمامی افراد ، بدون هیچگونه محدودیت سنی ! امیدواریم از گذران اوقات بیکاری خود با Ant Smasher لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : عباس
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393
نظرات
عروس فراری وسط بازی فوتبال
 
0.675561001396741946_taknaz
نوشته کده رودخانه منتشرکرد:در جریان این دیدار یک دختر طرفدار یووه در شب ازدواج خود، با لباس عروس وارد زمین فوتبال شد و برای دقایقی بازی را متوقف کرد.
بازی های فوتبال در لیگ های مطرح اروپا، یک شنبه شب با حاشیه هایی همراه بود که جالب ترین آنها، در دیدار یوونتوس و کاتانیا رخ داد. در جریان این دیدار یک دختر طرفدار یووه در شب ازدواج خود، با لباس عروس وارد زمین فوتبال شد و برای دقایقی بازی را متوقف کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : عباس
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1393
نظرات

درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید