ورزشی
دل نوشته عباس درویشی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

شمابیشترکدام رادوس دارید؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

آوای دلتنگی






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1267
:: کل نظرات : 57

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 56
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 289
:: بازدید ماه : 3222
:: بازدید سال : 21630
:: بازدید کلی : 224914
تبلیغات
<-Text3->

ورزشی

به ادامه مطلب بروید

نسخه چاپيارسال به دوستان
حضور شش ورزشکار ملی‌پوش لبنانی در خبرگزاری فارس در آستانه روز جهانی قدس
چرا ورزشکاران لبنانی از رویارویی با اسرائیلی‌ها انصراف می‌دهند؟/ ملی‌پوشانی که مدال را فدای معرفت می‌کنند

شش ورزشکار سابق لبنان که حاضر به رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس نشده بودند، بر ادامه مبارزه جهانی علیه صهیونیست‌ها تاکید کرده و خواهان مشارکت ورزش جهان در این زمینه شدند.

خبرگزاری فارس: چرا ورزشکاران لبنانی از رویارویی با اسرائیلی‌ها انصراف می‌دهند؟/ ملی‌پوشانی که مدال را فدای معرفت می‌کنند
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس نشست ورزشکاران لبنانی که از رویارویی با نمایندگان ورزشی رژیم صهیونیستی در مسابقات خودداری کردند، در خبرگزاری فارس انجام شد. در ابتدای این جلسه، عابدی، مسئول ورزشی بسیج سخنانی در همین ارتباط بیان کرد.

وی گفت: مجموعه ما همه ساله به مناسبت فرارسیدن روز قدس، از ورزشکارانی که مقابل نمایندگان رژیم اشغالگر در پیکارهای ورزشی حاضر نشده‌اند، تجلیل به عمل می‌آورد. هم‌اکنون در سیزدهمین سالی که چنین اقدامی از سوی ورزش بسیج انجام می‌شود، تصمیم گرفتیم علاوه بر ورزشکاران داخلی از برخی از ورزشکاران خارجی که حاضر به رقابت با رژیم صهیونیستی نشدند، نیز تجلیل کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته چهره‌های ورزشی زیادی از ایران از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس در این مسیر مسابقات خودداری کردند که از چهر‌ه‌های شاخص می‌توان به امیررضا خادم، عضو کشتی ایران، ‌آرش میراسماعیلی،‌ عضو جودو ایران، اعضای تیم فوتسال ایران در مسابقات دانشجویان نام برد. با توجه به اینکه موضوع قدس شریف هم‌اکنون جنبه بین‌المللی پیدا کرده و در اخبار دیدیم و خواندیم 60 بازیکن نامی جهان حملات غزه را محکوم کردند، حتی چهره بزرگی نظیر رونالدو، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال این حملات را به سود مردم فلسطین محکوم کرد و دیگر چهره‌های بزرگ این رشته ورزشی همچون فدریک کانوت دست به حمایت از مردم فلسطین زدند، امسال از شش تن از چهره‌های ورزشی کشور لبنان دعوت کردیم که در مسابقات ورزشی حاضر به رویارویی با رژیم اشغالگر نشدند. این نفرات شامل هریر فرمانیان و اوفانیس هوسامیان، دو عضو پیشین تیم ملی فوتبال لبنان، سامی قبلاوی و فادی طراف، دو عضو پیشین تیم تای بوکسینگ لبنان و نیز ابراهیم کمال و عارف حماده، دو چهره پیشین کاراته لبنان می‌شوند.

 

*خاطرات 2 عضو تیم ملی فوتبال لبنان

در ادامه این نشست، هر یک از چهر‌‌ه‌‌های ورزشی دعوت شده به کشورمان، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

اوفانیس هوسامیان که در بازی‌های آسیایی سال 1974 عضو تیم ملی فوتبال لبنان بود، اظهار داشت: ‌در آن سال مسابقات در ایران انجام می‌شد و هنوز انقلاب اسلامی ایران به وقوع نپیوسته بود. در آن موقع از طرف فدراسیون فوتبال لبنان به ما بازیکنان وقت تیم ملی گفته شد در مسابقات شرکت می‌کنید اما از رویارویی با رژیم اشغالگر خودداری خواهید کرد. من به عنوان عضو تیم ارمنی‌های لبنان و با اعتقاد راسخ به مسئله مبارزه با رژیم صهیونیستی در کنار هم‌تیمی‌هایم از این خواسته پیروی کرده و با وجودی که از نظر کیفی و فنی، حتی بالاتر از تیم آن زمان رژیم صهیونیستی بودیم،‌از رویارویی با آنها خودداری کردیم.

هریر فرمانیان، دیگر عضو مسیحی آن سال تیم ملی لبنان نیز با یادآوری این موضوع عنوان کرد: با میل و شوق فراوانی به خواسته فدراسیون فوتبال خود عمل کردیم و از این که با حریف روبه‌رو نشدیم، خوشحالیم. چون این اقدام ما در آن هنگام بازتاب بین‌المللی بسیار خوبی داشت.

 

*باورهای 2 عضو تای‌ بوکسینگ برای مبارزه با صهیونیست‌ها

در ادامه این سامی قبلاوی و فادی طراف که در مسابقات تای بوکسینگ جهانی تایلند در سال 1994 در مواجه با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس از رویارویی خودداری کردند، نیز سخن گفتند.

سامی قبلاوی اظهار داشت: ‌بابت حضور خود در ایران تشکر می‌کنم. ما وقتی وارد صحنه ورزش می‌شویم، هر آنچه را که به نفع کشورمان باشد، انجام می‌دهیم. به موضوعات دیگر توجه نمی‌کنیم و از تحریم‌ها و تهدیدهایی که ممکن است علیه ما صورت گیرد، نیز هراس نداریم. نهایت‌اش نام ما را در فهرست تروریست‌ها قرار‌ می‌دهند. برای ما مهم این است اقدامی که ما در آن مسابقات انجام دادیم،‌ مورد حمایت برخی از کشورها، به خصوص ایران قرار گرفت و می‌گیرد. هدف ما تلاش برای کنار زدن رژیم غاصب بوده و اینکه دستاوردهای مقاومت را حتی از طریق ورزش نشان دهیم.

وی ادامه داد: آن زمان که ما از رویارویی با حریفان این رژیم خودداری کردیم، در کنار ایران، حرکت ما به کویت، عراق و مصر نیز سرایت کرد. به این ترتیب عرصه مقابله با این رژیم تنگ‌تر شد و فهمید که بساطش را حتی از عرصه ورزش باید جمع کرده و کنار بکشد. ان‌شاءالله با حمایت ورزشکاران و مردم آزاده جهان رژیم صهیونیستی از صحنه جهانی و منطقه محو خواهد شد.

عارف حماده دیگر عضو تیم تای بوکسینگ لبنان در مسابقات تایلند نیز گفت: از اینکه از طریق میدان ورزش با رژیم اشغالگر مقابله کردم و با حریف آن مواجه نشدم، افتخار می‌کنم. رژیم صهیونیستی دشمن حقیقی اسلام است. کاری که ما کردیم، کمترین اقدامی بود که می‌توانست انجام گیرد.

وی ادامه داد: من از جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می‌کنم که در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد مراسم تجلیل از قهرمانانی که با رژیم صهیونیستی مبارزه نمی‌کنند، تجلیل کند. ما آنچه را در اختیار داشتیم، در طبق اخلاص گذاشتیم تا حرکت ما باعث گسترده شدن مبارزه علیه رژیم صهیونیستی در سطح جهان شود.

* 2 قهرمان کاراته لبنان چه گفتند؟

در بخش دیگری از این نشست همچنین دو قهرمان کاراته سابق لبنان که اقدامی مشابه انجام داده و حاضر به رویارویی با نمایندگان این رژیم نشدند، سخن گفتند.

ابراهیم کمال که در مسابقات جهانی کاراته در لتونی در سال 2009 مبارزه نکردند، گفت: از اینکه در آن سال اقدامی مشابه برادران خود در لبنان و ایران انجام دادم،‌ خوشحالم. رژیم صهیونیستی فلسطین را به ناحق اشغال کرده و مشروعیتی در منطقه و جهان ندارد. من با حرکتی که کردم، تلاش کردم حقانیت مردم مظلوم فلسطین و نادرستی رژیم صهیونیستی را نشان دهم.

عارف حماده که او نیز در مسابقات کاراته لتونی حضور داشت اما با حریف صهیونیستی مبارزه نکرد، گفت: آنچه ما انجام دادیم، پیامی برای مردم جهان و به خصوص ورزشکاران دیگر کشورها بود. اینکه در راه مقابله با این رژیم صهیونیستی مشارکت و اقدام کنند. ما تلاش کردیم از راه ورزش این پیام را به مردم جهان برسانیم. بگوییم که مسلمانان و یهودیان با هم دشمن نیستند. بلکه این رژیم صهیونیستی است که در منطقه خاورمیانه مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می‌کشد. خدا را شکر قبل از ما و بعد از ما ورزشکارانی از دیگر کشورها اقدام مشابهی انجام دادند و اکنون خوشبختانه این مسئله روز به روز شکل جهانی می‌گیرد تا این رژیم از صحنه روزگار محو شود.


تعداد بازدید از این مطلب: 950
موضوعات مرتبط: , , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : عباس
تاریخ : پنج شنبه 10 مرداد 1392
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
❤❤❤❤❤❤ABBAS ❤❤❤❤❤❤ به وبلاگ من خوش آمدید $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$___ _____$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ این وب را برای تمامی لحظات خوب و بدم ساختم تا اروم بگیرم و خیلی چیزا فراموشم شه
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید